Gesponsorde links

Laagste hypotheek
Lage maandlasten en
lage hypotheekrentes
vindt u op

www.rentebericht.nl

 

Goedkope taxatie
Voor een goed en betrouwbaar rapport.
Een scherp tarief
is gegarandeerd!
www.woonzeker.nl

 

Woning (ver)kopen?
Bespaar geld, tijd en
zorgen! Neem uw
eigen NVM makelaar
www.woningshop.nl

 

Goedkoopste notaris
Vraag online een
offerte aan en bespaar
heel veel euro's!
www.notarischeck.nl

 

Last van astma?
Heeft u last van astma
of een allergie?
Lee
s dan snel onze tips
www.filterqueen.nl

 

Haags Nieuws
Altijd op de hoogte van
het haagse nieuws
.
Meld u gratis aan!
www.zuidwestnieuws.nl

 

Home | Alles over het BKR | Contact

U bevindt zich hier : Home - Onze voorwaarden - Klachtenprocedure

Vorige pagina

Print pagina

Doe de BKR Check

.

Niemand is perfect... Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit te bieden aan haar cliënten. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of medewerkers. Wellicht, in tegenstelling tot andere bedrijven, zijn klachten juist bij ons welkom. Wij stellen het op prijs dat onze cliënten de moeite willen nemen om hun ontevredenheid kenbaar te maken. Daarnaast helpt het onze organisatie extra aandacht te besteden aan bepaalde zaken, door onze producten en diensten continu door te ontwikkelen en te optimaliseren. Onze klachtenprocedure geeft aan op welke wijze u een klacht kunt indienen en wat u van ons mag verwachten.

Hoe dient u een klacht in?
U kunt een e-mail bericht sturen aan onze directieassistente mevrouw van der Zee op
info@dekkerhypotheken.nl of telefonisch contact met haar opnemen op 070 - 392.61.64. De gegevens die wij graag minimaal van u ontvangen zijn uw telefoonnummer, e-mail adres en een korte omschrijving van de klacht.

Wat mag u van ons verwachten?
Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen treedt per direct de klachtenprocedure in werking. De procedure zorgt ervoor dat er een aantal logische stappen in gang worden gezet. Deze stappen resulteren in een aantal punten met betrekking tot de afhandeling van uw klacht, die u van ons mag verwachten, te weten:

  • Een ontvangstbevestiging
  • Een gedegen onderzoek naar uw klacht
  • Een afhandeling binnen uiterlijk 5 werkdagen
    (tenzij anders met u is overlegd)
  • Preventiemaatregelen om herhaling in de toekomst zoveel mogelijk uit te sluiten
  • Een telefonische evaluatie over de afhandeling

Wij danken u bij voorbaat voor de door u te nemen moeite.

Direct een klacht indienen

Bent u niet tevreden over de afwikkeling van uw klacht, dan kunt u zich wenden tot:

Kifid
Rechtbank

Uiteraard gaan wij er vanuit dat bovengenoemde niet hoeft.

Advieswijzer

Kwaliteitswaarborg

Actievoorwaarden

Klachtenprocedure

Pop up voorwaarden

Leadgenerator

Downloads

Disclaimer

Privacy

Onze voorwaarden

 

© 2009-2010 | Alle rechten voorbehouden | AFM 12 01 23 98 | Dekker Hypotheken BV | Tel 070 - 392 61 64